Colegio San Juan Apóstol voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Colegio San Juan Apóstol App Overzicht

De app van het Colegio San Juan Apóstol biedt toegang tot een scala aan diensten, van vroegschoolse educatie tot de twaalfde klas. Naast het sterke academische programma onderscheidt de school zich door haar sport- en technologieaanbod. Door deze app te downloaden, kunnen gebruikers snel informatie vinden over de school, haar academische programma's en buitenschoolse activiteiten.

Met een focus op onderwijs en naslagwerk is de app van het Colegio San Juan Apóstol ontworpen om gebruikers directe informatie te verschaffen over het curriculum, evenementen en faciliteiten van de school. Of je nu een huidige student, ouder of potentiële familie bent, deze app dient als een handig hulpmiddel om verbonden te blijven met de schoolgemeenschap.

Programma is beschikbaar in andere talen

Colegio San Juan Apóstol voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.4.4

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Colegio San Juan Apóstol

Heeft u geprobeerd Colegio San Juan Apóstol? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.